ממלכת הדגים אבו גוש טלפון כתובת

ממלכת הדגים אבו גוש טלפון כתובת מדריך על דגים מומלצים

הכירו את ממלכת הדגים של ווליד באבו גוש, איזה דג מתאים לחג חנוכה ולחורף בכלל ומהו הדג הכי פופולרי כשאני מתלבט, וזה קורה לא פעם, איזה דג מתאים לארוחה המשפחתית, תמיד נחלץ לעזרתי ווליד גולני מאבו גוש. ווליד הוא דייג שאוהב דגים וחשוב לא פחות הוא אוהב בני אדם. מדי יום שישי כשאני מגיע אליו הוא מחכה עם חיוך ושלל דגים. לא לחינם קוראים לחנות שלו ממלכת הדגים. לא לחינם הוא נחשב מומחה שכולם מתייעצים עימו.

ווליד בממלכת הדגים שלו באבו גוש המלצות לפי סוג דג

ווליד בממלכת הדגים שלו באבו גוש המלצות לפי סוג דג מקור סקופר

הדייג מירושלים

ווליד, 57 , נולד למשפחת גולני בעיר העתיקה בירושלים, כבר בגיל 14 החל לעבוד כדייג בשוק מחנה יהודה ונשאר עם הדגים עד היום. החנות שלו "ממלכת הדגים" בלב אבו גוש, סמוך למסעדת נג'י ולמנזר הפכה למקום מפגש של כל אוהבי הדגים באזור. ווליד כאן כל יום משמונה בבוקר ועד שבע בערב.מי שמתעצל להגיע יש משלוח חינם עד לבית. ווליד, נשוי ואב ל- 7 עקר לאבו גוש והתקבל כאן באהבה. " התחלתי לעבוד כדיג בחנות "כל בו דגים" של משה כהן ואח"כ עם שותפו נחמן פיינברג. ברחוב השקמה 5 בשוק. בהמשך עברתי לגבעת שאול ולפני שנתיים עברתי לבדי לאבו גוש". בין לקוחותיו בעבר היו רמי ועדינה לוי משיווק השקמה, הנשיא יצחק נבון ז"ל שאהב דגים. והיום בין לקוחותיו מאות ואלפי תושבים מהכפר אבו גוש, מהקסטל, ממבשרת ציון, הר אדר, בית נקופה, שורש ואפילו לקוחות שמגיעים במיוחד מרחבי ירושלים.

עוד באתר- כמה עולה שמן זית 

חנות דגים מומלצת

ווליד מספר שהייחוד שלו בממלכת הדגים הוא העובדה שאין אצלו פשרות: הדגים תמיד טריים ומגיעים יומיום. המחיר הכי זול שתמצאו באזור והעובדה שהוא המומחה הכי גדול לפילוס דגים והכנת תערובות מדגים טחונים. לרגל חג החנוכה והחורף שבפתח שאלנו את ווליד מהם הדגים הפופולאריים שהוא מציע לתושבי האזור ומהי צורת ההכנה המתאימה לכל דג. הנה המלצותיו:

דגים מומלצים לטיגון

מלך הדגים והדג הכי טעים לדעת רבים הוא הלוקוס שמתאים לבישול. תושבים האזור לדבריו אוהבים גם דגי ברבוניות אדומים. דג נסיכת הנילוס מומלץ מאוד, גם הלברק והברמודי המתאימים להכנה בתנור. הדניס מתאים יותר להכנה בגריל, על האש או בתנור, טונה אדומה מתאימה מאוד לסושי, שיפורה ופרידה מתאימים לטיגון או לגריל, מוסר ים לחריימה או לטיגון.

יתרונות תזונתיים לדג סלמון

ווליד מגלה לנו שהסלמון העשיר באומגה 3 יותר מכל הדגים, הוא הפופולארי ביותר כי הוא קל להכנה, מתאים לתנור ומגיע מנורבגיה פעמיים בשבוע בטיסות ישירות לישראל.

עוד דגים פופולאריים הם הבקלה המתאימה לטיגון, סרדינים, מרמיר, מקרונים ויש כמובן את אלה שאוהבים תערובת דגים טחונה. כאן ממליץ ווליד על תערובת של דג קוד עם קצת טונה אלבקור. יש גם תערובת דגים מרוקאית והדתיים אוהבים תערובת של קרפיון עם בורי. לסיכום הוא נותן טיפ ואזהרה: דג חייב להיות טרי, אחרת זה מסוכן וגם צריך לנקות את הדג היטב שלא יישארו סנפירים.

מספר טלפון צור קשר עם ווליד דגים אבו גוש

ווליד, אמרנו, אוהב אנשים ומדבר עם כל אחד בלשונו – עברית , ערבית ואפילו אידיש. תפגשו אותו כאן בממלכת הדגים שלו עם אחדים מילדיו לצידו וניתן להזמין בטלפון במשלוח חינם לבית.

ממלכת הדגים אבו גוש טלפון 02-6414052 או בנייד: 054-7787969 , כתובת ווליד, ממלכת הדגים, רחוב רשיד 4, אבו גוש:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *