בצק להכנת פיצה פוקאצ'ה וג'בטה

בצק להכנת פיצה פוקאצ'ה וג'בטה

אוהבים לאפות בבית?. אז אתם בטח יודעים שאחת המשימות המורכבות היא הכנת בצקים. מה עושים?. קבלו את המוצר החדש בשוק האפייה. מה בכתבה?. "פסטה ריקו" משיקה כדורי בצק להכנת פיצה, פוקאצ'ה וג'בטה.

קמח איטלקי משובח! בצק להכנת פיצה

בימים אלו משיקה חברת "פסטה ריקו" מארז חדשני של כדורי בצק באיכות פרמיום, עשויים 100% קמחים איטלקיים, להכנה של פיצות איטלקיות ומגוון מאפים נוספים אצלכם בבית • כדורי הבצק משווקים במארז מיוחד של 3 כדורים במשקל של 250 גרם ליחידה כל אחד ונשמרים בהקפאה.

במק להכנת פיצה של פסטה ריקו צילום אסף אמברם

במק להכנת פיצה של פסטה ריקו צילום אסף אמברם

ממה עשוי בצק איכותי לאפייה ביתית?

כדורי הבצק של פסטה ריקו עשויים מבלנד קמחים איטלקיים בשילוב מחמצת איטלקית משובחת ושמרים ומיועדים להכנת פיצות ומגוון מאפים נוספים. לדברי רן מיכאלי, השף הראשי של חברת פסטה ריקו.

"מדובר בכדורי בצק להתפחה מהירה, החוסכים תהליכי הכנה ארוכים מראש וזמינים במקפיא לשימוש לפי הצורך. הכדורים מיוצרים מ- 100% קמחים איטלקיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, טעם וריח ומשמשים לפתרון קל ואיכותי להכנה של ארוחות ערב ולאירוח לכל המשפחה". לדבריו, לפתיחה מיטבית של הבצק מומלץ לעשות שימוש בקמח דורום מסוג רימאצ'ינטה ולעקוב אחר הוראות פתיחת הבצק על גבי האריזה.

עוד באתר קייקי כפר בלום 1+1 בכרטיס אשראי מבצעים והנחות

ומה עם הרוטב על הפיצה?.

עוד מציעה פסטה ריקו לרגל שבועות מארזי פיצה מיוחדים להכנה עצמית, בשילוב קמח ורוטב עגבניות. באתר החברה מוצעים למכירה 3 מארזי פיצה, הכוללים 4-8 כדורי בצק פפה 300 גרם להתפחה מהירה, קמח 100% חיטת דורום איטלקית לפתיחת הבצק, ובקבוק עגבניות חתוכות דק. המארזים ישווקו בצידנית רב פעמית ממותגת וההזמנות יבוצעו דרך אתר החברה ויסופקו דרך מערך המשלוחים הישיר של פסטה ריקו.

עוד באתר עוגת שמרים מתכון של הקונדיטורית שמרית הילל שוקולד וגבינה

כשרות ומחירים מומלצים לצרכן?. כמה עולה בצק מוכן?.

איזו כשרות יש למוצר?. כשרות: פרווה מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.
כמה נשלם?. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29 ₪ למארז 3 יחידות כדורי בצק במשקל כולל של 750 גרם.

צרכנות נבונה מתכונים ומוצרי מזון חדשים על המדף! מה בכתבות באתר שלנו?. שלל מתוכנים פשוטים של מיטב השפים בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *