מזון בר-קיימא מבוסס-צמחים בנסון היל מתמזגת עם סטאר פיק קורפ II.

מזון בר-קיימא מבוסס-צמחים בנסון היל מתמזגת עם סטאר פיק קורפ II.

בנסון היל, שנוסדה ב-2012, מפצחת את הגיוון הגנטי הטבעי של צמחים במטרה לספק את כלי העבודה הבסיסיים שישמשו את מהפיכת המזון מבוסס-הצמחים. מדובר בחברת מזון בר-קיימא מבוסס-צמחים.

הכירו את בנסון היל  Benson Hill, Inc. חברת טכנולוגיות מזון

החברה המפצחת את הגיוון הגנטי הטבעי של הצמחים, הודיעה היום כי תהפוך לחברה ציבורית נסחרת באמצעות מיזוג עם סטאר פיק קורפ II (Star Peak, נאסד"ק: STPC). לאחר השלמת העסקה, החברה הממוזגת תיקרא "בנסון היל", וצפויה להירשם למסחר בבורסת ניו יורק תחת הסימול "BHIL". מאט קריספ, מנכ"ל בנסון היל, יוביל את החברה הממוזגת.

עוד באתר- כמה עולה שמן זית 

בנסון היל: חברה מגדירת-קטגוריה, הממזגת טכנולוגיות מזון ומודל עסקי חדשני של "מהשדה לצלחת"
בנסון היל היא חברת טכנולוגיות מזון הנעזרת בבינה מלאכותית, דאטה ומגוון טכניקות הכלאה ליצירת מוצרי מזון ורכיבי מזון חדשניים. החל משלב הזרע ובאמצעות מודל עסקי משולב, החברה פועלת יחד עם שותפיה והמגדלים על מנת להביא לשוק מוצרים המספקים את רצונם של הצרכנים למזון בריא יותר, בר-קיימא, זול וטעים יותר.

צפו בסרטון Benson Hill Raises $150M to move food forward


טכנולוגיית ה- CropOS® הקניינית של בנסון היל עושה שימוש בתחזית מבוססת אנליטיקה על מנת לדמות עשרות מיליוני תוצאות גנטיות אפשריות, תוך השוואה למאגר מידע עצום, הממשיך להתרחב, שצברה. לטכנולוגיה זו פוטנציאל להפחתת שנים מתהליך הכלאת הצמחים המסורתי, ובכך לקצר את הזמן להגעה לשוק, אך גם תוך הפחתת עלויות הפיתוח למוצרי מזון ורכיבי מזון חדשים. גישתה של בנסון היל מותאמת להעדפות הצרכנים, ומשלבת בין האינטרסים של המגדלים ושל הצרכנים, נושא שלאורך ההיסטוריה תמיד נחשב כבלתי ניתן לגישור.

אספקת מוצרי מזון חדשניים באמצעות חטיבות עסקיות ממוקדות

בנסון היל מפעילה שתי חטיבות עסקיות, Ingredients ("רכיבים") ו-Fresh ("מוצרים טריים"), הממנפות את טכנולוגיית הבינה המלאכותית הקניינית של החברה, CropOS®, ואת מערכות היצור המשולבות, על מנת להניב מוצרים משופרים.

אתר תזונה ומתכונים פשוטים שכל אחד יכול להכין. מידע וחדשות המזון. מידע לשפים ובשלנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *