פסטה טרייה סדרת: בוסיאטה קלאסי, תרד וסלק

פסטה טרייה סדרת: בוסיאטה קלאסי, תרד וסלק חדש על המדף

"פסטה ריקו" משיקה סדרת מוצרי פסטה מצוננת חדשה. הכירו את פסטה טרייה סדרת: בוסיאטה קלאסי, תרד וסלק.

פסטה טרייה סדרת בוסיאטה של פסטה ריקו צילום אסף אמברם מקור יחצ

פסטה טרייה סדרת בוסיאטה של פסטה ריקו צילום אסף אמברם מקור יחצ

ממה עשויה פסטה טרייה?

פסטה פרמיום טרייה קצרה בסטנדרט איכות מעולה, 100% חיטת דורום עם אחוז חלבון גבוה, עשויה בשיטה איטלקית מסורתית • הסדרה כוללת 3 טעמים: בוסיאטה קלאסי, תרד וסלק, אינה מכילה חומרים משמרים או צבעי מאכל, טעימה להפליא ומזינה, קלה ומהירה להכנה ישירות מהמקרר.

על חברת חברת "פסטה ריקו"

החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית ומשווקת מוצרי המזון מאיטליה בהם רטבים, קמחים, אורז ועוגיות, משיקה לרגל יום הפסטה הבינלאומי, סדרת מוצרים חדשה של פסטה מצוננת טרייה מסוג בוסיאטה, פסטה פרמיום קצרה מ-100% חיטת דורום. סדרת המוצרים החדשה כוללת פסטה טרייה בשלושה טעמים: בוסיאטה קלאסי, בוסיאטה תרד ובוסיאטה סלק. סדרת הפסטה הטרייה של פסטה ריקו תשווק לרשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים.

עוד באתר- כמה עולה שמן זית 

מה היתרונות של פסטה טרייה על פני פסטה יבשה?

סדרת הפסטה הטרייה החדשה של "פסטה ריקו", בוסיאטה הנה פסטה פרמיום, נגיסה וטעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. הפסטה עשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, עם אחוז גבוה של חלבון בקמח. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקרר.

מאיזה מחוז באיטליה לקוחה פסטה בוסיאטה?

פסטה בוסיאטה היא סוג פסטה מסורתית במקור ממחוז טראפני ואופיינית מאוד לאזור קלבריה וסיציליה. שמה של הפסטה לקוח מהמונח בוסו, מחט סריגה בה השתמשו בטראפני לסריגת צמר עבה וכותנה. הבוסיאטה מיוצרת במקור באמצעות מקל עליו הפסטה הטרייה מגולגלת ומעוצבת ליצירת צורתה הספירלית האופיינית והייחודית של הבוסיאטה. פסטה בוסיאטה יותר "בשרית" ונגיסה, שומרת על צורתה ומשתלבת מעולה במנות בשריות כמו בולונז, פסטו, סלט פסטה קר ועוד.

אילו טעמים יש לפסטות טריות מצוננות?

סדרת הבוסיאטה כוללת פסטה טרייה ב-3 טעמים:
קלאסי
עשויה מ-100% חיטת דורום איכותית, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב רוזה, פסטו, שמנת פטריות וכו'.
תרד
פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם תרד, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב בולונז, פסטו, שמנת וגם עם רטבי עגבניות וכו'.
סלק
לצד מרכיב הסלק מדובר למעשה בפסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם סלק, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב שמנת, בסלט פסטה קר וכו'.

האם יש כשרות לפסטה טרייה וכמה היא עולה ? איפה אפשר לקנות?

כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9.90 – 14.90 ₪ לאריזת 300 גרם
להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *